Ako je to s reklamnými predmetmi? Je tento marketingový ťah stále populárny? Možno sa už neradí k najmodernejším, ale je stále aktívny. Marketing využívajúci reklamné predmety je naďalej doménou mnohých firiem. A treba povedať, že výroba alebo kúpa reklamných predmetov má pre firmy určite význam aj v 21. storočí. Je to obľúbená klasika, ktorej by bolo škoda sa vzdať. Škoda pre zákazníkov, no takisto strata pre podnikateľov. Nie nadarmo potenciál reklamných predmetov naďalej využíva veľa menších, stredných, ale aj veľkých podnikov. Vďaka týmto súčastiam sa firma nielen reprezentuje, ale predovšetkým pripomína starým aj potenciálnym zákazníkom.
Napríklad aj taká šnúrka na krk môže byť vhodným priestorom na umiestnenie dôležitého údaju – brandu, loga alebo mena, prípadne iného ľubovoľného reklamného posolstva. A čo je v tomto prípade dôležité – zákazník môže nosiť šnúrku pravidelne na krku, čím bude mať na očiach vašu firmu – a rovnako tak si tohto reklamného nápisu všimnú jeho známi a vlastne ľudia, čo prejdú okolo. Tým pádom sa pripomínate starému zákazníkovi a zároveň oslovujete tých potenciálnych. Bez toho, aby ste museli čo i len pohnúť prstom či vynakladať ďalšie poplatky za reklamu.
Reklamný predmet je zároveň príjemným darčekom pre zákazníka. Ako ukazujú prieskumy, zákazníci a vo všeobecnosti ľudia považujú tento spôsob reklamy za najviac sympatický a ocenia ho niekoľkonásobne viac, než inú formu propagácie. Pretože dostali niečo osobné a v mnohých prípadoch praktické a reálne využiteľné.
- Áno, je pomerne dôležité, aby išlo o nejakú možno menšiu ale reálne vyuźiteľnú vec, ktorú bude obdarovaný skutočne používať a nezahodí ju niekam do šuflíka. Ide o to, aby bolo reklamné posolstvo čo možno najčastejšie na očiach. Môže ísť napríklad o kancelárske potreby, poháre, tašky a batohy, kozmetiku, kľúčenky,… o veci, ktoré by mrzeli zákazníka odhodiť a reálne ich môže používať.